5 błędów popełnianych przez salony kosmetyczne
- Strona główna
- Blog AgendaPro
- 5 błędów popełnianych przez salony kosmetyczne
W obliczu dużego i ciągle zmieniającego się rynku, dla dobrego samopoczucia firmy konieczne jest zaplanowanie kroków, które należy wykonać i celów, które należy osiągnąć w danym czasie. Podobnie należy uwzględnić narzędzia, które przyczyniają się do jego wzrostu, takie jak plany, programy do zarządzania klientami czy fakturowanie.
W Ameryce Łacińskiej wyróżniają się przedsiębiorstwa związane z pielęgnacją ciała: salony kosmetyczne, spa czy centra estetyczne. Ich koszty bazowe obejmują lokal, niezbędny sprzęt i specjalistów w danej dziedzinie. Wielu przedsiębiorców nie osiąga jednak sukcesu i jest to zazwyczaj związane z drobnymi błędami, takimi jak brak wiedzy na temat narzędzi takich jak inwentaryzator czy oprogramowanie do pielęgnacji urody.
Jakie są teraz najczęstsze błędy w tych przedsięwzięciach?
1) Biznes bez planu marketingowego
Trzeba wiedzieć, jak podejść do społeczeństwa, znaleźć najlepsze strategie, najdogodniejsze kanały komunikacji i przekazywać komunikaty we właściwy sposób. Włączenie sekcji marketingowej do biznesplanu jest podstawą dotarcia do grupy docelowej.
2. podstawowe bazy danych
Brak aktualizacji bazy danych spowoduje, że stracisz kontakt z klientami. Jeśli tak się stanie, nie poznasz ich gustów i doświadczeń. Jest to kontrproduktywne dla kolejnego punktu: promocji.
3. Niewymyślne promocje
Obecnie klienci i użytkownicy są wzmocnieni przez technologię, co sprawia, że są mniej podatni na klasyczne reklamy. Dobra strategia marketingowa wymaga, abyś znał swoich klientów i oferował im swoje usługi lub produkty w innowacyjny sposób.
Promocje na specjalne terminy lub zabiegi związane z ich ostatnią wizytą to opcje, które dobre oprogramowanie kosmetyczne pozwoli Ci zaoferować, aby osiągnąć lojalność.
4. Inwentaryzacja
Wiedza o tym co się sprzedaje, jak i jakie są dostępne zapasy ułatwi strategie promocyjne. Analiza tych informacji za pomocą programu do zarządzania zapasami pozwoli Ci lepiej kontrolować swój biznes.
5. Nie podkreślanie wartości różnicującej
Wśród wszystkich salonów, Twój oferuje coś innego i wiesz co to jest, ale jak przekazać to swoim klientom? Uświadomienie sobie, co czyni cię wyjątkowym, jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Wykazanie, że masz wykwalifikowanych ludzi, którzy rozumieją Twoje wartości i Twoich klientów, sprawi, że będziesz się wyróżniać.
Zapewnij sobie znaczenie, utrzymując zdrowe i bliskie relacje z klientami, unikając tych błędów. Dodaj narzędzia zarządzania i marketingu do swojego ludzkiego ciepła i stwórz udany biznes.
Zobacz
Inwentaryzacja online: wyjdź naprzeciw trendowi...
Strona główna Blog AgendaPro Inwentaryzacja...
Wszystko o sprzęcie, którego potrzebuje Twój...
Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Wszystko...
Jak zarządzać finansami firmy w czasach kryzysu?
Strona główna Blog AgendaPro Jak zarządzać...