Polecamy

Pracuj mądrzej, nie ciężej

NAJLEPSZE STYLE ZAROSTU DLA TWOJEGO KSZTAŁTU TWARZY

Akcesoria fryzjerskie

5 technik rekrutacji dobrych specjalistów w Twoim centrum medycznym

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Health
  3. 5 technik zatrudniania dobrych ...

W branży opieki zdrowotnej szczególnie ważne jest znalezienie kandydatów na różne stanowiska pracy, ponieważ firmy stawiają wysokie wymagania, ale doświadczają dużej rotacji wśród kandydatów. Znalezienie wykwalifikowanych pracowników wymaga zrównoważenia tego, czego faktycznie wymaga dane stanowisko z tym, co jest dostępne na rynku pracy.


Pierwszym krokiem w znalezieniu odpowiedniego pracownika jest wiedza o dostępnych zasobach. Zbyt często decyzje o rekrutacji nowego pracownika opierają się na ekonomii, szukając najmniej kosztownego zatrudnienia, nie biorąc pod uwagę, że pracownicy są najlepszym zasobem konsolidującym organizację i dlatego rekrutacja powinna być postrzegana jako inwestycja.

Oto 5 wskazówek, które pomogą Ci znaleźć najlepszych specjalistów, których potrzebuje Twój ośrodek zdrowia.

  • Wymagane kwalifikacje

Pierwszym krokiem w rekrutacji nowego specjalisty jest zrozumienie, jakie cechy posiada Twój idealny kandydat. Kiedy już jasno określisz, jakie kwalifikacje zawodowe są ważne, upewnij się, że nie stawiasz wyższych wymagań dotyczących wykształcenia lub doświadczenia niż jest to absolutnie konieczne.

Aby znaleźć odpowiedniego kandydata, nie można polegać wyłącznie na jego wykształceniu lub doświadczeniu, ponieważ jednym z największych zasobów, jakimi dysponują rekruterzy, są oceny przed zatrudnieniem. Oceny te pomagają wziąć pod uwagę cechy kandydata, które wykraczają poza CV. Istnieje wiele ustalonych testów, które mogą pomóc w ocenie osobowości rozmówcy i zmierzeniu jego zgodności z kulturą organizacji.

  • Skorzystaj z referencji

W przypadku stanowisk w służbie zdrowia pomijanym czynnikiem jest kompatybilność ze środowiskiem pracy, w tym dobre relacje ze współpracownikami. Jednym ze sposobów, aby to zapewnić, jest poproszenie obecnych pracowników o skierowania do potencjalnych kandydatów, byłych kolegów z uczelni lub innych miejsc pracy, którzy mogą łatwo dostosować się do środowiska pracy i zapewnić dobrą współpracę w zespole. Namów swoich pracowników, aby pomogli Ci w rekrutacji.

  • Inne miejsca, w których można znaleźć kandydatów

Najlepsi kandydaci do Twojego ośrodka zdrowia szukają również pracy na stronach internetowych, uniwersyteckich portalach pracy i portalach społecznościowych, takich jak LinkedIn. Badania tych stron i poznaj swojego wnioskodawcę. Im lepiej je znasz, tym lepiej możesz kierować swoją reklamę, aby dotrzeć do idealnego profesjonalisty.

W obszarze zdrowia bardzo często najlepszymi pracownikami są studenci uczelni wyższych, nie należy pomijać tego cennego zasobu ludzkiego i lokalizować go tam, gdzie jest: w sieciach społecznych. Pamiętaj, że pokolenie millenialsów jest bardzo połączone poprzez media społecznościowe.

  • Wykorzystaj staże do rekrutacji kandydatów.

Odbądź staże na uczelniach, na których kształci się większość specjalistów, których zatrudnia Twoje centrum medyczne. Staż pozwala sprawdzić zgodność pracownika z kulturą firmy, jednocześnie szkoląc go w zakresie dopasowania do organizacji.

Poprzez ukierunkowanie miejsc studyjnych, rozwiązujesz przeszkodę w uzyskaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów, która jest często obecna w dziedzinie opieki zdrowotnej, nawet na stanowiskach początkowych. Masz również gwarancję zmniejszenia rotacji pracowników.

  • Zwiększenie zysków

Branża opieki zdrowotnej stała się bardziej konkurencyjna w pozyskiwaniu najlepszych i najbardziej wykwalifikowanych kandydatów do obsadzenia stanowisk. Aby zdobyć przewagę nad konkurencją, musisz wprowadzać innowacje w zakresie wynagrodzeń, świadczeń i elastycznego środowiska pracy.

Skutecznym sposobem na zmotywowanie dobrych specjalistów do pracy w Twoim centrum medycznym jest przydzielenie im prowizji za wykonane konsultacje lub zabiegi. Najważniejsze jest, abyś robił to w sposób zorganizowany i przejrzysty, aby to osiągnąć polecam skorzystać z oprogramowanie który automatyzuje obliczanie prowizji dla każdego usługodawcy.

Wiele organizacji opieki zdrowotnej przyciąga nowe talenty, oferując im elastyczne i dostosowane do potrzeb harmonogramy.

Jeśli podobał Ci się i/lub uważasz, że artykuł jest dla Ciebie przydatny, podziel się nim na swoich portalach społecznościowych lub zostaw nam komentarz. Doceniamy Twoją opinię.



Zobacz

Jak wybrać fachowców do swojego salonu?

Strona główna Blog AgendaPro Beauty Jak wybrać...

Jak zapobiec sytuacji, w której Twoi klienci...

Strona główna Blog AgendaPro Beauty Jak...

3 Powody, dla których fryzjerzy opuszczają...

Strona główna Blog AgendaPro Beauty 3 Powody...