Dowiedz się, dlaczego powinieneś mieć stronę internetową dla swojego salonu fryzjerskiego
- Strona główna
- Blog AgendaPro Beauty
- Dowiedz się, dlaczego musisz mieć urodę ...
Czy masz lokalny biznes i zdobywasz nowych klientów z polecenia? Czy uważasz, że Twoich klientów nie można znaleźć w sieci? Jeśli na powyższe pytanie odpowiedziałeś twierdząco, pozwól, że udowodnimy Ci, że się mylisz.
Oto jak strona internetowa może pomóc Ci zdobyć więcej klientów i utrzymać tych, których już masz, nawet jeśli Twoja firma jest mała i lokalna.
Strona internetowa przede wszystkim pomaga salonom zalegalizować swoją działalność i zwiększa ich wiarygodność. Nadaje ona Twojej firmie tożsamość i jest wirtualnym dowodem na to, że istniejesz.
Nie daj się zwieść, że strona biznesowa na Facebooku wystarczy, aby zbudować swoją wiarygodność. Badanie z 2015 roku wykazało, że 84% konsumentów uważa, że posiadanie strony internetowej czyni firmy bardziej wiarygodnymi niż tylko strona w mediach społecznościowych.
To byłaby pierwsza korzyść z posiadania strony internetowej, ale pewnie zastanawiasz się, jak to pomoże mi przyciągnąć więcej klientów? Otóż poprzez swoją stronę internetową można pozyskać nowych klientów i lepiej, żeby myśleli, że to uznana, profesjonalna firma, a nie amatorski salon fryzjerski.
Skuteczny sposób na promocję salonu fryzjerskiego
Jeśli nadal korzystasz z tradycyjnych metod marketingowych, tracisz cenne zasoby, czas i pieniądze. Tradycyjne kanały obejmują informacje prasowe, reklamy radiowe, reklamy drukowane, ulotki i materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
Choć wciąż popularne, tradycyjne metody kosztują więcej pieniędzy i obejmują mniejszą liczbę odbiorców. Są również nieprzyjazne dla środowiska; broszury, plakaty, reklamy drukowane i informacje prasowe często trafiają do kosza na śmieci.
Marketing internetowy jest szybszy, skuteczniejszy i tańszy. Istnieje wiele narzędzi i technik, które można wykorzystać w marketingu internetowym, ale bez strony internetowej te strategie upadają.
Pomyśl o stronie internetowej jako o słońcu, z tymi narzędziami marketingu internetowego jako planetami krążącymi wokół niego. Dzięki nim możliwe będzie kierowanie ruchu na Twoją stronę internetową.
Wśród najbardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego, które można wykorzystać do napędzania odwiedzających do swojej witryny są:
- Media społecznościowe. Z 3,5 miliarda ludzi online każdego dnia, 67% jest w mediach społecznościowych.
- Blogowanie. Firmy, które opublikowały 16 wpisów na blogu w miesiącu, otrzymały 4,4 razy więcej leadów niż te, które miały 0-4 wpisy w miesiącu.
- E-mail Marketing. E-mail marketing jest 40 razy skuteczniejszy w pozyskiwaniu klientów niż Facebook.
- Video. Osadź film na swojej stronie głównej. Wideo może dostarczyć Twój komunikat szybciej i skuteczniej niż tekst. Wideo na stronie sprzedażowej może zwiększyć współczynnik konwersji o 80%.
Wreszcie, marketing internetowy to trwały proces. Twoje treści nie pójdą na marne. Możesz go łatwo zaktualizować i ponownie wykorzystać po kilku miesiącach.
Stworzenie narzędzia do generowania sprzedaży
Strona internetowa może być również aktywnym i pasywnym narzędziem do generowania przychodów, ponieważ jest punktem końcowym lub wyjściowym w lejku sprzedażowym.
Konwersja sprzedaży na mediach społecznościowych jest bardzo trudna. Nie ma dostępnych (na razie) mechanizmów pozwalających na sfinalizowanie transakcji w samym serwisie społecznościowym. Strona e-commerce, na przykład, ma przycisk kup lub zarezerwuj, gdzie towary i usługi mogą być opłacone natychmiast.
Może być również dobrym źródłem dochodu pasywnego poprzez PPC (Pay Per Click Advertising). Reklamodawcy będą płacić za każdym razem, gdy użytkownik kliknie na ich reklamę na Twojej stronie.
Do tej pory widzieliśmy, jak ważna jest strona internetowa dla fryzjera i jak korzystnie wpływa na zwiększenie liczby klientów, ale samo posiadanie strony internetowej nie wystarczy. Istotne jest również wdrożenie i wykonanie.
Doświadczenia Twoich klientów z Twoją stroną internetową są krytyczne, więc powinieneś mieć również stronę przyjazną dla urządzeń mobilnych.
Ale jakie rzeczy składają się na pozytywne doświadczenie użytkownika?
Oto niektóre z rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia, zarządzania i utrzymywania swojej obecności cyfrowej:
- W 2019 roku strona internetowa powinna idealnie ładować się w 500 milisekund, ale czas ładowania Twojej strony nie powinien przekraczać dwóch sekund.
- Pierwsze wrażenie osoby powstaje przede wszystkim na podstawie elementów związanych z wyglądem Twojej strony, co również wpływa na ocenę Twojej wiarygodności jako firmy.
- 88% konsumentów online jest mniej skłonnych do powrotu na stronę po złym doświadczeniu użytkownika.
- 85% osób uważa, że strona mobilna firmy powinna być równie dobra lub lepsza niż strona desktopowa.
- 57% użytkowników twierdzi, że nie poleciłoby firmy ze źle zaprojektowaną stroną mobilną.
Źródło: digital.com
Powiedz nam, co myślisz teraz o znaczeniu posiadania własnej strony internetowej?
Zobacz
Inwentaryzacja online: wyjdź naprzeciw trendowi...
Strona główna Blog AgendaPro Inwentaryzacja...
Wszystko o sprzęcie, którego potrzebuje Twój...
Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Wszystko...
Jak zarządzać finansami firmy w czasach kryzysu?
Strona główna Blog AgendaPro Jak zarządzać...