Nazwy salonów kosmetycznych: jak je wybrać?
- Strona główna
- Blog AgendaPro Estetyka
- Nazwy salonów kosmetycznych: jak ...
Nazwa Twojej estetyki może sprawić, że pieszy stanie się potencjalnym klientem dla biznesu, z tego powodu wybór nazwy jest bardzo ważną kwestią przy zakładaniu estetyki. Pamiętajmy, że identyfikacja wizualna jest jednym z najważniejszych elementów.
Podczas gdy niektóre projekty zaczynają się od nazwy i nabierają kształtu stopniowo, z drugiej strony mamy pomysły na biznes, gdzie jednym z ostatnich kroków jest wybór nazwy, moment, w którym wszystko nabierze kształtu, by otworzyć swoje drzwi. Nazwa jest kluczowa, aby zaistnieć w świadomości grupy docelowej i zbudować swoją strategię marketingową.
Wskazówki dotyczące wyboru estetycznych nazw
Oto kilka wskazówek, jak wybrać nazwę dla swojego salonu kosmetycznego:
-
Poświęć trochę czasu na podjęcie decyzji: Nie wybieraj jej za pierwszym razem, wyznacz rozważny czas na wybór nazwy, skonsultuj się z przyjaciółmi, rodziną, specjalistami w tej dziedzinie. Dobre imię przyciągnie większych i lepszych klientów. W ten sam sposób staraj się wybrać nazwę ponadczasową, czyli taką, która może być ważna zarówno teraz, jak i za 5 czy 10 lat.
-
Zrób burzę mózgów: Zacznij zapisywać wszystkie pomysły, które przychodzą Ci do głowy, nie ważne czy są powiązane czy nie. Sztuką burzy mózgów jest wymyślanie słów bez zbytniego zastanawiania się czy są poprawne czy nie, po prostu je zapisz, bo z tego ćwiczenia można wymyślić nazwę. Nie ma złych pomysłów: kreatywność pojawia się w trakcie pracy.
-
Trzymaj to krótko: Idealna nazwa powinna być krótka i zwięzła, łatwa do zapamiętania przez umysł przechodnia. Powinna ona wyglądać atrakcyjnie i reprezentować standardy estetyczne.
-
Wygoogluj nazwę lub swoje możliwe opcje nazwy: Tym prostym krokiem upewnimy się, że nie istnieje (przynajmniej w naszym kraju lub zakresie pracy) estetyka o takiej samej lub bardzo podobnej nazwie do tej, którą zamierzamy wybrać. Uratuje nas to przed ewentualnym pozwem w przyszłości.
-
Osobowość: Nazwa estetyki będzie szła w parze z osobowością biznesu, jeśli będzie on nastawiony na młodą i aktywną publiczność, nazwa powinna odzwierciedlać dynamizm. Jeśli natomiast będzie on miał bardziej ducha spokoju lub relaksu, nazwa powinna odzwierciedlać te cele.
-
Przeanalizuj konkurencję: Analiza konkurencji będzie niezbędna przy poszukiwaniu idealnej nazwy, zbadaj ich nazwy, skąd pochodzą, typografię, przestrzeń, jaką zajmują w estetyce. Weź pod uwagę, aby poprawić to w naszej przestrzeni.
Pomysły na estetyczne nazwy
Z drugiej strony, jeśli szukasz pomysłów na nazwy estetyczne, oto kilka, które idą w parze z nowymi trendami i które mogą być przydatne przy określaniu tożsamości korporacyjnej:
-
Baw się słowami: Często z połączenia słów wychodzą genialne pomysły na nazwy estetyczne. Mamy na przykład "Hedonai", które pochodzi z połączenia hedonizmu (przyjemności estetycznej) i adonai (tworzenia, piękna). Wspominamy również o "Vellísimo", nazwie, która wyraźnie pochodzi od gry między pięknym i owłosionym. Intencją jest, aby został zapamiętany, aby pozostał w pamięci konsumenta. W tym sensie możemy bawić się słowami specyficznymi dla naszej branży, szukać ich tłumaczeń w innych językach i na tej podstawie przeprowadzać ćwiczenia z konstruowania nazw.
-
Spróbuj egzotycznych nazw: W zależności od koncepcji, którą chcesz odzwierciedlić w swojej estetyce, praca z egzotycznymi lub odmiennymi nazwami (tj. ze słowami, które nie istnieją w języku hiszpańskim) może się sprawdzić. Na przykład "Kalos" pochodzi z języka greckiego, oznacza piękno i jest słowem łatwym do nauczenia się, a także przyjemnym fonetycznie.
-
Używaj czasowników: Dynamizm, jaki może wnieść do nazwy salonu kosmetycznego czasownik, jest jak najbardziej wskazany, a dodatkowo będzie szedł w parze ze świadczonymi usługami. Prostym przykładem jest "Esmera", czasownikowa nazwa estety, która odnosi się do dokładności ich pracy.
-
Francuskie słowa: Będąc bardzo ładnym i świeżym językiem, który po usłyszeniu przykuwa uwagę, francuskie słowa doskonale sprawdzają się w przypadku imion. Nada też klasowy ton estetyce. Na przykład Jaune oznacza żółty, ale słowo to jest podobne do jeune, co oznacza młody.
W skrócie, nazwa Twojej estetyki powinna odpowiadać Twojej propozycji wartości i powinna być ponadczasowa, krótka lub zwięzła i przyjazna fonetycznie. Aby go wybrać, można przeprowadzić burzę mózgów z partnerami, poszukać słów w innym języku i oczywiście poszukać wielu odniesień w Internecie.
Powiązane artykuły:
1. Przykłady broszur i jak je zaprojektować w atrakcyjny sposób.
2. Jak sprawić, by Twoja firma pojawiła się w Google Maps?
3. Najlepiej zaprojektować swoje cenniki tak, aby zachęcały do kupna.
Zobacz
Inwentaryzacja online: wyjdź naprzeciw trendowi...
Strona główna Blog AgendaPro Inwentaryzacja...
Wszystko o sprzęcie, którego potrzebuje Twój...
Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Wszystko...
Jak zarządzać finansami firmy w czasach kryzysu?
Strona główna Blog AgendaPro Jak zarządzać...