Polecamy

7 powodów, dla których łączenie zabiegów wygładzających...

6 najlepszych wskazówek biznesowych dla Twojego salonu pielęgnacji...

Tipy

3 pomysły na wizytówki z gwoździami, które dodadzą Twojej firmie blasku!

Jeśli chodzi o wizerunek marki, większość techników paznokci koncentruje się na nazwie, logo i ogólnym temacie swojej firmy, ale rzadko zwracają uwagę na równie ważną część ich brandingu - ich wizytówki. Wizytówka to niewielka wersja jakości, jakiej klient może oczekiwać od Państwa firmy. Schludna wizytówka z prostym wzorem i ozdobną czcionką pokazuje, że firma jest bardziej ekskluzywna i prawdopodobnie zapewnia wysokiej jakości doświadczenia, podczas gdy błyszcząca wizytówka z kolorami na całej powierzchni i pokryta tekstem sprawia, że firma wydaje się nieco chaotyczna. Widzisz, do czego zmierzamy? Twoja wizytówka jest istotną częścią Twojego brandingu!

Rola wizytówki

Wizytówka paznokcia ma dwa zadania: pokazać jakość Twojej firmy i dostarczyć ważnych informacji, takich jak adres, numer telefonu i godziny pracy (opcjonalnie). Na szczęście, wraz z rozwojem mediów społecznościowych, nie ma już potrzeby, aby pokrywać całą wizytówkę informacjami - klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają, po prostu odwiedzając fan page marki w mediach społecznościowych. W związku z tym, wizytówka powinna być raczej ekskluzywnym zaproszeniem do Twojej firmy! Jeśli planujesz zaprojektować swój własny wizerunek marki, oto kilka pomysłów na wizytówki do paznokci, które po prostu musisz wypróbować:

  • Pracuj z logo
  • Dodaj mniej tekstu
  • Bądź inny!

Chociaż prawdopodobnie będziesz rozdawać wizytówki klientom i przyjaciołom, pamiętaj, że mogą one dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy nie wiedzą nic o Twojej firmie, więc upewnij się, że Twoja wizytówka dobrze ją podsumowuje. Wielu właścicieli firm zajmujących się stylizacją paznokci zostawia swoje wizytówki w wielu lokalnych przedsiębiorstwach - jednak co dokładnie zachęca ludzi do chwycenia jednej z nich i dokonania rezerwacji? Oto co powinieneś umieścić na swojej wizytówce, aby wyróżnić się spośród innych!

Pracuj z logo

Tworząc wizerunek marki, styliści paznokci mają tendencję do skupiania większości swoich wysiłków na stworzeniu idealnego logo, które "przemówi do nich". Podobnie jak układ wizytówki paznokcia, logo jest podpisem Twojej marki. Jeśli chodzi o tworzenie wizytówek, dodanie logo jest koniecznością - w końcu chcesz, aby klienci rozpoznali Twoją firmę po samym znaku firmowym, więc umieszczenie go na wizytówce jest koniecznością! W zależności od wizerunku Twojej firmy, możesz zdecydować się na proste logo, które nie pokrywa całej wizytówki, aby uzyskać bardziej klasyczne, minimalistyczne podejście - lub może pójść na całość z holograficznym i jaskrawym projektem logo, który oślepia wszystkich w promieniu 2 kilometrów. Tak czy inaczej, upewnij się, że Twoje logo znajdzie swoje miejsce na wizytówce paznokci!

Dodaj mniej tekstu do swojej wizytówki

Jak wspomniano wcześniej, wizytówka nie musi zawierać informacji takich jak e-mail do pracy, ceny, mapa lokalizacji i menu - wystarczy, że zamieścisz na niej swoje strony w mediach społecznościowych, numer telefonu, logo, nazwę firmy i coś, co pokazuje, że zajmujesz się paznokciami. Niektóre nazwy, takie jak "Phoebe's secret room" są zbyt niejasne i mogą wymagać krótkiej informacji, takiej jak "jedyny salon paznokci, którego potrzebujesz". Wraz ze wzrostem stron sieciowych w mediach społecznościowych, ważne jest, abyś był obecny w świecie cyfrowym, a kiedy już to zrobisz, udostępnij swoje strony na swoich kartach! Jeśli jednak chcesz być bardziej zaawansowany technicznie, dodaj link do swojej strony rezerwacji online, a Versum oprogramowanie do rezerwacji salonów paznokci sprawia, że jest to łatwe. System zapewnia Ci darmową stronę internetową, która ma swój własny adres internetowy w tym formacie: [Nazwa salonu].versum.com - po prostu wrzuć to na swoją wizytówkę i presto, klienci mogą rezerwować bezpośrednio z Twojej strony!

Wskazówka: Połącz swoją stronę Versum z kodem QR i umieść go na wizytówce - klienci po prostu zrobią zdjęcie kodu i zostaną natychmiast przeniesieni na Twoją stronę rezerwacji!

Bądź inny!

Kiedy tworzysz szablony wizytówek dla salonu pielęgnacji paznokci, pamiętaj, że projektując swoje wizytówki w całkowicie unikalny sposób, masz szansę wyróżnić się na tle konkurencji. Oto kilka wzorów wizytówek salonu pielęgnacji paznokci, które powinieneś wypróbować!

  • Dodaj tajemniczości: umieść pytanie "Czy Twoje paznokcie są złe?" na swojej wizytówce, a tuż pod nim umieść opcje "tak" lub "nie". Tuż pod "tak" dodaj link do rezerwacji online w postaci kodu QR. Na odwrocie karty umieść po prostu swoje logo. To minimalistyczne podejście jest idealne do przyciągnięcia wzroku ciekawskich potencjalnych klientów.
  • Idź na całość: dodaj zabawny żart, taki jak "Sprawdź swoje paznokcie - teraz prawdopodobnie robisz pięść, nie po to, aby kogoś zastraszyć, ale aby ukryć swoje paznokcie przed światem. Zrób nam wszystkim przysługę i napraw je". Dzięki ziarenku cierpkości i kubkowi pełnemu humoru, klienci będą się świetnie bawić! Upewnij się, że na odwrocie wizytówki znajdują się linki do Twoich stron w mediach społecznościowych, a także Twoje logo.

Mimo, że wizytówki wydają się być przestarzałą formą reklamy, w dzisiejszych czasach powracają - szczególnie, jeśli współpracują z nowoczesnymi narzędziami, takimi jak rezerwacja online. Odmień swoją wizytówkę dzięki opcji rezerwacji online w Versum i rozwijaj swój biznes w dobrym stylu!

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 1 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Rola wizytówki
  • Pracuj z logo
  • Dodaj mniej tekstu do swojej wizytówki do paznokci
  • Bądź inna!
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności możesz przeczytać tutaj.

Zobacz

Oznaki nadchodzącej katastrofy w Twoim salonie...

Kiedy zbliża się burza, możesz poczuć, że zbliża się na długo przed pierwszym grzmotem...

10 wskazówek marketingowych dla studiów...

Postawmy sprawę jasno: większość tatuażystów nie spędza zbyt wiele czasu na tworzeniu reklam...

5 rzeczy, które właściciele salonów chcieliby...

Zdarzyło się to każdemu właścicielowi salonu, styliście, technikowi paznokci i makijażystce...