Filtry Versum - personalizacja komunikacji z klientem
Prowadzenie dokładnej i aktualnej bazy danych klientów jest absolutnie niezbędne dla Twojego salonu kosmetycznego - pomoże to zwiększyć przychody salonu, zatrzymać klientów i zbudować ich lojalność. Dobrym sposobem na zapewnienie efektywnej komunikacji z klientem jest dostosowanie języka do odbiorców - pamiętaj, że różne grupy mają różne potrzeby komunikacyjne. Filtry Versum pomogą Ci dotrzeć do odpowiedniej grupy klientów i nadać im ten szczególny, osobisty charakter.
Spójrzmy prawdzie w oczy, żmudne i czasochłonne ręczne tworzenie bazy danych osób, z którymi chcielibyśmy się skontaktować może być dość żmudne i czasochłonne. Poza tym ryzykujemy popełnienie błędów, takich jak wysłanie wiadomości przeznaczonej dla pań do męskiego klienta. Tego typu wpadki mogą ostatecznie doprowadzić do negatywnego postrzegania salonu.
Pułapek jest wiele, ale na szczęście mamy doskonałe rozwiązanie: Versum oprogramowanie do zarządzania salon em, które uwolni Cię od codziennej harówki polegającej na ręcznym wprowadzaniu i przechwytywaniu danych. Ten program zawiera bazę danych klientów online z zaawansowanymi opcjami filtrowania według wielu kryteriów, w tym:
- Płeć
- Wiek
- Zakupione produkty
- Poprzednie zabiegi
- Pochodzenie klienta
- Data ostatniej wizyty
- .... i wiele innych.
Wszystko w jednym miejscu
Filtrowanie bazy klientów okazuje się bardzo przydatne przy tworzeniu kampanii promocyjnej oraz w celu zapewnienia bieżącej komunikacji z klientem. Dzięki tej prostej funkcji, planując działania skierowane do konkretnej grupy odbiorców, szybko znajdziemy w bazie osoby spełniające nasze kryteria.
Możliwość łączenia filtrów pozwala na bardzo precyzyjne określenie grup docelowych, a także na natychmiastową wysyłkę wiadomości do wybranych osób. Stworzoną grupę możemy również zapisać, aby w przyszłości komunikacja była jeszcze szybsza i znacznie wygodniejsza. Wszystko to na wyciągnięcie ręki!
Przekazanie właściwego komunikatu
Precyzyjne zdefiniowanie grupy docelowej jest jednym z najważniejszych elementów planowania kampanii promocyjnej. Strategia marketingowa jest najbardziej efektywna, gdy w grę wchodzi spersonalizowana komunikacja.
Komunikaty tworzone dla pojedynczych osób (marketing one-to-one) to doskonały sposób na to, aby klient poczuł się wyjątkowo i miał niepowtarzalne doświadczenie z salonem. Wraz z rozwojem technologii w dzisiejszym świecie, podniosła się również poprzeczka oczekiwań klientów - chcą być traktowani indywidualnie i oczekują spersonalizowanej komunikacji podczas swojej podróży po salonie.
Filtry VersumWyobraźmy sobie, że chcemy wprowadzić na rynek nową linię kosmetyków przeciwstarzeniowych. Dzięki funkcji filtrowania możemy szybko zidentyfikować w bazie klientów osoby, które będą najbardziej zainteresowane tego typu produktami, np. kobiety w wieku 45-65 lat, które wcześniej korzystały z zabiegów anti-aging.
W ciągu kilku minut zostanie wygenerowana informacja specjalnie dla tej grupy docelowej - być może z atrakcyjnym rabatem na pierwszy zakup? I...voila! Twoja wiadomość dotrze do właściwego odbiorcy.
Dzień Kobiet tuż tuż? To doskonała okazja, aby przypomnieć naszym klientom płci męskiej, że najlepszym pomysłem na prezent dla ich matki, siostry lub ukochanej osoby jest bon upominkowy do salonu. Wystarczy dwa kliknięcia, aby z długiej listy istniejących klientów wyłowić wszystkich mężczyzn, do których można zwrócić się z tą ekscytującą zachętą.
Pozostając w kontakcie
Skuteczna komunikacja jest bardzo przydatna nie tylko w przypadku aktywnych klientów, ale także w przypadku tych, którzy nie odwiedzili salonu od dłuższego czasu.
Opcja filtrowania Versum pozwala na przygotowanie wiadomości dla każdego, kto nie był w salonie przez określony czas (np. przez 60 dni) i przypomnienie mu o swoim istnieniu - za pomocą atrakcyjnej oferty, która z pewnością zachęci go do powrotu.
Opcja filtrowania w Versum ułatwia i przyspiesza nam pracę przy wielu zadaniach oraz zapewnia precyzję danych o klientach. Ułatwia komunikację z klientem, co przekłada się na ogólny sukces salonu i zwiększenie ilości stałych klientów, którzy są największym kapitałem salonu.
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5]Spis treści
- Wszystko w jednym miejscu
- Właściwy przekaz informacji
- Pozostań w kontakcie
Zobacz
Jak zmiękczyć brodę?
Każdy mężczyzna, który traktuje swoją brodę poważnie, pragnie, by była ona miękka i...
Przykładowy biznes plan salonu fryzjerskiego
Otwarcie i prowadzenie salonu fryzjerskiego to pasjonująca inicjatywa biznesowa, która wymaga nie...
Oznaki nadchodzącej katastrofy w Twoim salonie...
Kiedy zbliża się burza, możesz poczuć, że zbliża się na długo przed pierwszym grzmotem...