Polecamy

Versum kocha mamy - godzenie macierzyństwa z prowadzeniem salonu

Nazwy popularnych urządzeń i maszyn gimnastycznych

Tipy

Kupno istniejącego salonu

Zakup salonu zazwyczaj nie jest pierwszą myślą, która przychodzi Ci do głowy, gdy budzisz się rano. W rzeczywistości, planowanie i ostatecznie realizacja takiego celu wymaga dużo czasu i wielu filiżanek kawy.

Każdy fryzjer marzy o tym, aby prowadzić wszystko tak, jak mu się wydaje, a kupno istniejącego salonu jest idealnym rozwiązaniem! Jednak przed zakupem biznesu trzeba wykonać wiele pracy. Możesz rozważyć otwarcie własnego, jednak zakup istniejącego salonu wydaje się być bezpieczniejszy. Tak się składa, że jest jeden na sprzedaż w Twojej okolicy, która przykuła Twoją uwagę. Zanim popiersie z portfela, oto kilka czynników, które trzeba spojrzeć na pierwszy:

Dlaczego firma sprzedaje w pierwszej kolejności?

Może być wiele powodów, dla których salon sprzedaje się w pierwszej kolejności - poprzedni właściciel mógł znaleźć inne powołanie, liczba opłat może wymknąć się spod kontroli, lub firma nie przynosiła zysków. Upewnij się, aby dowiedzieć się przyczyny, dlaczego firma jest na sprzedaż - jeśli poprzedni właściciel po prostu przerósł firmę i jej obowiązków, to nie masz tyle, aby martwić się o, jednak, jeśli salon dokonał niewielki zysk, istnieje wiele czynników, które mogą być powodem tego. Jeśli salon korzystał z oprogramowania Versum salon, generowanie raportów przychodów dla określonych ram czasowych nie będzie problemem.

Chociaż sposób, w jaki salon był wcześniej prowadzony może być winny zamknięcia biznesu, nie wykluczaj innych możliwości, takich jak konkurencja lub lokalizacja. Jeśli okolica jest zalana innymi salonami, trudno będzie Ci wyrobić sobie markę, a jeśli lokalizacja jest trudno dostępna, nie obejmuje parkingu lub znajduje się na obrzeżach miasta, przyciągnięcie klientów może okazać się wyzwaniem.

Miesięczne zyski i wydatki

Bardzo ważne jest, abyś przed zakupem salonu fryzjerskiego otrzymał raporty z wydatków i przychodów od poprzedniego właściciela. Upewnij się, że poprosisz o raporty z różnych okresów czasu, aby obliczyć średnie miesięczne koszty mediów, takich jak woda, czynsz, elektryczność, ścieki, wywóz śmieci itp. Jak już wiesz, salony mają tendencję do korzystania z dużych ilości wody i energii elektrycznej, więc jeśli firma była często rozliczane wysokie opłaty za ich wykorzystanie, może warto rozważyć wybór tego salonu.

Zarządzanie personelem

Kupując salon fryzjerski, istnieje szansa, że firma może posiadać pracowników, co zaoszczędzi Ci stresu związanego z poszukiwaniem nowych, ale pamiętaj, że konieczne jest sprawdzenie historii ich pracy. Dla salonów, które korzystają z Versum, generowanie raportów czasu pracy i sprzedaży pracowników odbywa się za pomocą jednego kliknięcia. Zwróć szczególną uwagę na sprzedaż poszczególnych pracowników oraz liczbę umówionych wizyt w danym czasie. Pracownik, który nie osiąga wystarczających wyników powinien przejść dodatkowe szkolenie lub zostać zwolniony zgodnie z prawem.

Wiedz, co kupujesz

Wielu nowych właścicieli salonów nie bierze pod uwagę wszystkiego, za co płacą, gdy kupują salon firmowy. Oczywiście, jesteś teraz prawowitym właścicielem przedsiębiorstwa, ale pamiętaj, że Twój biznes nie zaczyna się od czystej kartki. Jakość pracy, klienci i, co najważniejsze, reputacja, są przekazywane w dół do Ciebie - co nie jest takie złe, chyba że firma jest znana z posiadania słabej opinii. W takich przypadkach trzeba ciężko pracować, aby poprawić reputację salonu, co może zająć miesiące, a nawet lata, aby to osiągnąć.

Jak widzisz, jest wiele rzeczy do przeskoczenia - jednak stworzenie listy kontrolnej dla zakupu istniejącego salonu powinno być Twoim priorytetem numer jeden. A z pomocą Versum, generowanie raportów dotyczących wyników salonu to tylko jedno kliknięcie.

Wypróbuj Versum za darmo

[Ogółem: 3 Średnia: 5/5]

Spis treści

  • Dlaczego biznes w ogóle się sprzedaje?
  • Miesięczne zyski i wydatki
  • Zarządzanie personelem
  • Wiedzieć, co się kupuje
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Zobacz

Oznaki nadchodzącej katastrofy w Twoim salonie...

Kiedy zbliża się burza, możesz poczuć, że zbliża się na długo przed pierwszym grzmotem...

10 wskazówek marketingowych dla studiów...

Postawmy sprawę jasno: większość tatuażystów nie spędza zbyt wiele czasu na tworzeniu reklam...

5 rzeczy, które właściciele salonów chcieliby...

Zdarzyło się to każdemu właścicielowi salonu, styliście, technikowi paznokci i makijażystce...