Polecamy

Dowiedz się, dlaczego powinieneś mieć stronę internetową dla...

Ranking mebli fryzjerskich 2022

Tipy

Pracuj mądrzej, nie ciężej

Dobry menedżer nie musi pracować długo, ani tym bardziej intensywnie, aby osiągnąć pożądane rezultaty - kluczem do sukcesu menedżerskiego jest mądra i efektywna praca. wydajnie. W końcu chodzi o to, aby spędzać czas w sposób produktywny. Liczne zadania wykonywane w salonie można przyspieszyć, a nawet zautomatyzować, aby uzyskać znacznie lepsze rezultaty przy mniejszym wysiłku.

Na co poza obsługą klientów poświęcają swój czas pracownicy i menedżerowie salonów? Większość ich dnia pracy poświęcona jest odbieraniu telefonów i umawianiu wizyt, dzwonieniu do klientów, aby przypomnieć im o zbliżających się wizytach, obliczaniu godzin pracy i prowizji pracowników, składaniu zamówień itp. Lista jest długa.

Wiele z tych żmudnych obowiązków organizacyjnych pochłania czas, który można by poświęcić na zapewnienie właściwej obsługi klienta.

Choć niektórych obowiązków nie da się wyeliminować, istnieją takie, które można zautomatyzować poprzez zastosowanie dobrego systemu zaprojektowanego specjalnie dla salonów. Praca w salonie może stać się łatwiejsza.

Życzenia, czyli jak ułatwić sobie pracę

Czy wszyscy nie chcielibyśmy, aby część naszej pracy była wykonywana szybciej i sprawniej?

Jest to możliwe.

Historia wizyt - Każda klientka powinna mieć swoją historię wizyt, w której skrupulatnie dokumentowane są poprzednie wizyty i zakupione wcześniej kosmetyki. Ale czy naprawdę musi być ona pisana odręcznie? Jeśli korzystasz z oprogramowania dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, historia wizyt tworzona jest automatycznie na podstawie wykonanych usług lub sprzedanych produktów.

Co więcej, jest ona aktualizowana po każdej kolejnej wizycie w salonie, co oszczędza Twój czas i wysiłek. A na dodatek, wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, bezpieczne i dostępne z każdego miejsca.

Zarządzanie pracownikami - Tak jak śledzenie terminów wizyt stało się łatwiejsze, tak samo proces zarządzania pracownikami. Tworzenie grafików, wyliczanie prowizji pracowników i inne zadania menedżerskie są teraz dziecinnie proste dzięki informacjom przechowywanym w systemie i generowanym przez niego raportom.

Marzenia, czyli niech praca robi się sama

Pójdźmy o krok dalej i wyobraźmy sobie, że niektórych zadań w ogóle nie trzeba wykonywać ręcznie. W rzeczywistości, dobre oprogramowanie dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich może Ci w tym pomóc.

Przypomnienia o wizytach - Nie musisz już pisać wiadomości marketingowych tekstowych lub tracić czasu na dzwonienie i próby dotarcia do klienta. System automatycznie wyśle przypomnienie do klienta na dzień przed jego wizytą. W ten sposób możesz ograniczyć liczbę zapomnianych wizyt, nie tracąc ani jednej cennej minuty swojego czasu.

Opinie klientów - większość klientów chętnie dzieli się swoimi opiniami i wystawia pozytywne komentarze. Trzeba tylko dać im na to szansę. Szkoda czasu na ręczne wysyłanie indywidualnego maila lub spersonalizowanej ankiety z opiniami do każdego klienta po wizycie. System zrobi to za Ciebie.

Cuda, czyli niemożliwe zadania stają się łatwe

Zaawansowane oprogramowanie dla salonów usprawnia lub całkowicie eliminuje wiele żmudnych czynności, ale to nie wszystko. Takie narzędzie potrafi zdziałać cuda - a co najważniejsze, wyręczy Cię w pracy, której sam nie jesteś w stanie wykonać.

Statystyki: system dostarczy szczegółowych raportów, które są niezbędne do efektywnego zarządzania firmą. Raporty te zawierają najważniejsze dane, takie jak przepływy pieniężne i stan gotówki. Ale są tam również informacje o jakości usług i ogólnej kondycji salonu, których nie jesteśmy w stanie sami wyliczyć.

System dostarczy nam garść cennych danych, z których nawet nie zdajemy sobie sprawy, takich jak raport utrzymania klientów, poziom ich zadowolenia, czy sprzedaż produktów i usług, a także przychody generowane przez każdego pracownika.

Automatyzacja marketingu - Zaawansowane narzędzia marketingowe mogą zwiększyć sprzedaż i usprawnić pozyskiwanie klientów. Marketing automation to zestaw gotowych kampanii promocyjnych, które uruchamiane są w momentach, kiedy klienci potrzebują dodatkowej zachęty do powrotu.

Przykładowo, jeśli klient zdecydował się na serię zabiegów, system przypomni mu, że już czas zarezerwować kolejną wizytę. A jeśli dawno nie odwiedzali salonu, narzędzie do automatyzacji marketingu wyśle do nich zachęcającą ofertę, która zachęci odbiorcę do skorzystania z usług salonu.

Dla każdego z nas doba składa się z 24 godzin, dlaczego więc nie wykorzystać jej jak najlepiej? Dlatego tak ważne jest zoptymalizowanie swojej pracy i zautomatyzowanie niektórych zadań, które pochłaniają nasz czas i energię. W dzisiejszych czasach, aby usprawnić swoją pracę, wystarczy skorzystać z najnowszych technologii.

Zoptymalizuj swój dzień pracy w salonie.

Wypróbuj Versum za darmo

[Total: 0 Średnia: 0/5]

Table of Contents

  • Życzenia, czyli niech moja praca będzie łatwa
  • Marzenia, czyli niech praca sama się wykona
  • Cuda, czyli niemożliwe zadania stają się łatwe
Zapisz się do newslettera Politykę prywatności możesz przeczytać tutaj.

Zobacz

Przykładowy biznes plan salonu fryzjerskiego

Otwarcie i prowadzenie salonu fryzjerskiego to pasjonująca inicjatywa biznesowa, która wymaga nie...

Oznaki nadchodzącej katastrofy w Twoim salonie...

Kiedy zbliża się burza, możesz poczuć, że zbliża się na długo przed pierwszym grzmotem...

10 wskazówek marketingowych dla studiów...

Postawmy sprawę jasno: większość tatuażystów nie spędza zbyt wiele czasu na tworzeniu reklam...