Polecamy

Olejowanie włosów

10 wskazówek, jak przygotować salon na poświąteczne spowolnienie...

Tipy

Sekrety idealnego profilu biznesowego na Instagramie

Prawie każdy posiadacz smartfona słyszał przynajmniej o Instagramie - aplikacji, która pozwala na dzielenie się z całym światem zdjęciami z dnia na dzień. Oprócz dzielenia się osobistymi zdjęciami, firmy już od jakiegoś czasu używają tej aplikacji do promowania swoich produktów i usług, zwłaszcza te z branży hair & beauty, które w dużej mierze opierają się na wizualizacjach. Podczas tworzenia idealnej strony, jest wiele rzeczy, które powinieneś wziąć pod uwagę - zaczynając od definicji.

Czym jest profil biznesowy na Instagramie?

Istnieje wiele możliwości wyboru dla Twojej strony na Instagramie - możesz zdecydować się na stronę internetową i bloga, książki i czasopisma, marki i produkty lub oczywisty "biznes lokalny". Pomaga to ludziom łatwiej znaleźć Twoją stronę i pozwala jej odróżnić się od zwykłych profili, które często są stronami osobistymi. Teraz, że masz swój profil biznesowy skonfigurować, upewnij się, że jesteś uderzając te znaki:

Twoja rzeczywista nazwa firmy

Spójrzmy prawdzie w oczy, każdy właściciel firmy chce być na szczycie - ale jeśli Twoje nazwisko nie jest znane na całym świecie, unikaj używania go na profilu swojego salonu, chyba że jest on nazwany Twoim imieniem. Twój fan page powinien mieć dokładnie taką samą nazwę jak Twój salon - jeśli jednak jest ona zajęta, dodaj nazwę swojego miasta, np: "Barbers by the bay London". Dodatkowo, staraj się unikać spacji i innych znaków, ponieważ to również utrudnia znalezienie Twojej strony.

Dobrze napisane bio

Wyobraź sobie, że ktoś ląduje na profilu biznesowym Twojego salonu na Instagramie - czy Twoje bio ma to coś, co zachęci tego użytkownika do zarezerwowania usługi? Niestety, Instagram ogranicza nas do 150 znaków na bio, więc każda litera i liczba się liczy! Upewnij się, że zawarłeś kluczowe informacje o swoim salonie, takie jak lokalizacja, produkty i wszelkie dodatki, takie jak nagrody, które salon otrzymał lub jedyne w swoim rodzaju oferowane zabiegi. Jeśli prowadzisz hybrydę, taką jak blog biznesowy na Instagramie, gdzie regularnie publikujesz swoje prace, ale także dzielisz się poradami, pamiętaj, aby również to zaznaczyć.

Zdjęcie profilowe

Decydując się na zdjęcie profilowe, upewnij się, że używasz takiego, które jest rozpoznawalne przez Twoich klientów. Zdjęcie Ciebie i Twojego psa może to utrudnić - zamiast tego użyj logo swojego salonu lub wnętrza firmy. Jeśli nazwa Twojej marki jest powszechna, tym bardziej powinieneś pomóc w kierowaniu klientów na swoją stronę. Klient szukający Twojego profilu na Instagramie może się łatwo zniechęcić, jeśli będzie musiał przewijać kilkaset firm, aby znaleźć Twoją stronę.

Profil publiczny

Prowadząc profil biznesowy na Instagramie, jednym katastrofalnym błędem, którego chcesz uniknąć jest przełączenie profilu na tryb prywatny. Ta opcja pozwala odfiltrować osoby, które nie chcą mieć dostępu do Twojej strony. Chociaż jest to wygodne dla utrzymania konkurencji "peering oczy z dala od swojej pracy, ma to negatywny wpływ na potencjalnych fanów, jak również. W konfrontacji z komunikatem "To konto jest prywatne", użytkownicy natychmiast mają spadek zainteresowania - muszą poprosić o dostęp do strony, a do czasu, gdy im go zapewnisz, będą już dawno nieobecni. Uczyń swój profil stroną publiczną i przestań tracić zainteresowanie potencjalnych klientów!

Zdjęcia są gwiazdami!

Jeśli chodzi o sieci mediów społecznościowych, Instagram bierze tort za skupienie się najbardziej na obrazie. Jest on wyposażony w narzędzia do poprawiania zdjęć, dzięki czemu użytkownicy mogą publikować niezwykłe obrazy. Ale aby to zrobić, aplikacja potrzebuje wysokiej jakości materiału do pracy - czyli wysokiej jakości zdjęć. Ponieważ jest to Twój profil biznesowy, powinieneś dbać o profesjonalny wygląd swojej strony, publikując zdjęcia związane z Twoją pracą. Twoja strona na Instagramie jest Twoją wirtualną wizytówką, więc upewnij się, że dodasz wszystkie swoje transformacje, które zawrócą Ci w głowie.

Dowiedz się, jak robić profesjonalne zdjęcia z pomocą naszego przewodnika, tutaj

Praca, którą wykonujesz jest fantastyczna, zdobyłaś solidne grono zwolenników, ale musisz skupić się na rozwoju. Aby to zrobić, interakcja z Twoim środowiskiem na Instagramie jest niezbędna. Regularnie publikuj swoje prace, śledź marki, które kochasz, oznaczaj klientów, a najlepiej poproś ich o udostępnienie nowego wyglądu na ich osobistych stronach. W ten sposób Twoja marka zwiększy swoją świadomość, a więcej potencjalnych klientów dowie się o Twoim salonie.

Dodatki

Aby zapewnić swojemu salonowi na Instagramie natychmiastowy wzrost sprzedaży i większą liczbę followersów, dodaj link do strony rezerwacji online Versum do sekcji strony internetowej w swoim bio. Mimo, że zdjęcia pomogą Ci w osiągnięciu celu, to właśnie dzięki rezerwacji online zarabiasz na swojej stronie. Stamtąd klienci będą mogli dokonywać rezerwacji bezpośrednio u Ciebie, bez konieczności przechodzenia przez kolejne strony.

Twoja strona rezerwacji online pozwala klientom zobaczyć całe portfolio prac, biografie pracowników, dostępność i oczywiście opcję rezerwacji usługi. Po dokonaniu rezerwacji, automatycznie zapełni się miejsce w Twojej książce wizyt. Klient, który zakocha się w jednej z Twoich transformacji na Instagramie, powinien mieć możliwość zarezerwowania tej usługi od razu.

Spraw, aby Twoja strona na Instagramie naprawdę się wyróżniała - dobrze napisana biografia, przyjazne dla użytkownika ustawienia, niesamowite zdjęcia i wygodna rezerwacja online to klucze do efektywnej strony na Instagramie! Wdróż funkcję rezerwacji online z Versum, za darmo już dziś!

Wypróbuj Versum za darmo

[Ogółem: 3 Średnia: 4.3/5]

Spis treści.

  • Czym jest profil biznesowy na Instagramie?
  • Twoja rzeczywista nazwa firmy
  • Dobrze napisane bio
  • Zdjęcie profilowe
  • Profil publiczny
  • Zdjęcia są gwiazdami programu!
  • Dodatki
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.

Zobacz

Oznaki nadchodzącej katastrofy w Twoim salonie...

Kiedy zbliża się burza, możesz poczuć, że zbliża się na długo przed pierwszym grzmotem...

10 wskazówek marketingowych dla studiów...

Postawmy sprawę jasno: większość tatuażystów nie spędza zbyt wiele czasu na tworzeniu reklam...

5 rzeczy, które właściciele salonów chcieliby...

Zdarzyło się to każdemu właścicielowi salonu, styliście, technikowi paznokci i makijażystce...